A telefonálási tapasztalataim alapján született meg ez az írás, mert segíteni akarok mindazoknak, akik el akarnak jönni hozzám vizsgálatra.
Első megjegyzésem az, hogy a félreértések elkerülése végett, mindenképpen olvasd el a következőket:
14 hónapos kisfiammal itthon vagyok GYED-en. Ha ez téged nem zavar, mi szívesen látunk otthonunkban. Nincsen rendelőm, irodám, ez majd januártól lesz, mert akkor tudom felügyeletre bízni a csöppségemet.
Nem kérek vizsgálati díjat, mivel nem dolgozhatom hivatalosan a GYED mellett, tehát nem lehet jövedelmem. A termékeket a cég adja neked, számlát és nyugtát adunk. Sokan megkérdezik a telefonban , hogy mi mennyibe kerül. Tehát a vizsgálat és a kontrollok díjtalanok.
Hogy kinek mennyibe fog kerülni az anyag, a kezelés, és persze ez meddig tart, csak a vizsgálataim után tudom megmondani. Sokan erre megsértődnek, és nem hogy nem jönnek el, vissza sem hívnak. Számomra érthetetlen dolog ez, mert ez a legkorrektebb eljárás, amit folytathatok. Bármit is állítok a telefon beszélgetés során, igaz. Meghazudtolni nem fogom önmagam, még akkor sem, ha vizsgálatra eljössz.
Mindenkinek tudok segíteni, amennyiben elfogadja a módszeremet. Igazából nem akarok mindenkinek segíteni, mert nem is lehet. A termékeink kiválóak, és egyénenként változó, hogy milyen intervallumban várható a javulás. hatásukra.
Vannak, akik ezt nem tudják kivárni, reklamálnak. Az a kérésem, hogy döntsd el, hogy tényleg hozzám akarsz-e fordulni segítségért, mert nem kívánom senki idejét pazarolni, és én is inkább arra fordítom a kevés szabadnak nem mondható időmet, aki szívével lelkével meg kíván gyógyulni. A részletfizetést is azért vezettem be, hogy ne a pénz kérdése legyen a döntő, ha meg akarsz gyógyulni. januártól kedvezményeket fogok jóváírni, erről másik menüpontban fogok írni. Továbbra is szívesen látok mindenkit, téged! Hívj! Segítek!